close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אורגני בגוגל- מה ואיך

מערכת שורשג כסליו, תשעז03/12/2016

קידום אורגני הוא הקסם המהלך על מנוע החיפוש גוגל. למה הוא טוב וחשוב עבורך

תגיות:

מה זה קידום אורגני?

עולם הפרסום הדיגיטלי טבע את המושג: קידום אורגני וכל האורגני שהכרנו עד אז היה של כוסמת...

אם כן מהו קידום אורגני ולאן כל זה מוביל?

ברשת האינטרנט העולמית יש טריליוני אתרים ובארץ מאות אלפים וזה הרבה.

כאשר אדם מחפש באינטרנט למשל חברת שעושה קידום אורגני, הוא יקליד את המילים "קידום אורגני" ויקבל רשימה ארוכה של חברות שעושות את זה. חלק מהחברות האלה יגיעו לדף הראשון בגוגל, וחלק ידשדשו מאחור על פני כמה דפים. אבל בדבר אחד אין ספק. החברות לקידום אורגני שעלו בדף הראשון אין ספק עושות קודם כל לעצמן קידום אורגני, אחרת הן לא היו מגיעות לדף הראשון.

לדף הראשון של גוגל לא מגיעים בגלל הרוח ומזג האויר, גם לא בגלל תנודות בשוק ההון ולא כל מי שאוהב סושי. לדף הראשון בגוגל במושג : קידום אורגני יגיעו החברות שיודעות לעשות קידום אורגני ולראייה הן עצמן שהגיעו לדף הראשון בגוגל.

הרגלי הגלישה ברשת!
הרשת שינתה לגמרי את כל המושגים שידענו על זמן, מיידיות ואינסטנט. האינסטנט היחידי שידענו לפני שהקלדנו מילות חיפוש בגוגל וקיבלנו רשימה של חברות שעושות קידום אורגני, זה אינסטנט פודינג.

בעדן הרשת הבינו גם הגולשים (מה היה קודם הביצה או התרנגולת קשה לדעת) שהכול הולך הרבה יותר מהר ממהירות האור. מקישים מהר, מקבלים תוצאות, גולשים מהר, יוצאים ונכנסים מאתרים. זה לא ספר ולא עיתון שיושבים עליו, הכול קורה מהר, יש המון מידע ואתה צריך לבחור איפה אתה רוצה להיתקע ומה לקרוא. ואם שום דבר לא מוצא חן בעניך אתה יכול סתם לשחק במשהו, להיכנס לאיזה צ'ט של היכרויות, לגלוש בפייסבוק, להעלות פוסטים, להיכנס ליוטיוב ולשמוע משהו.

האינטרנט לא שולט על המצב רוח שלך אבל הוא בהחלט יוצק לו תוכן. יש מלא פורטלים, אתרים, בעלי מקצוע, ערוצי סרטים ומוזיקה, מידע עולמי, בורסה און ליין כל מה שתחפוץ, כל מה שתרצה, כל מה שחלמת מונח עכשיו לפניך, רק תחליט!!! אז אם זו הדינמיות של הרשת, איך תתקדם? איך תגיע למצב שהאתר שלך יהיה גבוה בתוצאות החיפוש, הרי זה ברור שאם לא תקודם, אתה כמו פיל לבן.

קידום אורגני!
קידום אורגני הוא הקסם המהלך על מנוע החיפוש גוגל. מדובר בסדרה של תכנים כמאמרים ועוד הכוללים ביטויים ומילות מפתח מובילות בנושא מסוים. התוכן בהם הוא מקורי וחייב להיות קריא ברמה גבוהה. הם משובצים ומפוזרים עפ"י תוכנית מתוכננת מראש בכל מיני אתרים ופורטלים, ופורשים את משנתם בתוכן מקורי, מרתק ורלוונטי לפעילות שלהם.

מקדם אורגני טוב יודע יפה מאוד איך להחליף קישורים, היכן לפרסם את המאמרים? מתי וכמה. כל אלה בסופו של דבר לא חומקים גם מעינו הפקוחה של מנוע החיפוש אשר נתקל בדפים הללו, סורק אותם ומדרג אותם לפי האיכות שלהם ולא רק, גם לפי מדד הזמן שגולשים קראו אותם ונכנסו לאתרים המקושרים אליהם.

בסופו של דבר קידום אורגני הוא עבודה סיזיפית קשה שדורשת איש קידום אורגני חכם, ואיש תוכן שיודע להרים גבוה גבוה מילות מפתח עד כדי כך גבוה שגוגל רואה אותן מולו באוויר...

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה